We hebben de 30 pk boot gehuurd, zonder vaarbewijs. Super leuke trip! Duidelijke uitleg, leuke verhuurders, fijne boot. Ze dachten goed mee of we konden gaan wegens de golven en konden het toen omboeken naar een andere dag, wanneer het water minder wild was. Aanrader!
